سوالات متداول

  • می‌خواهم لایسنس محصول خریداری شده را از دامنه قبلی غیر فعال کرده و بر روی دامنه جدید فعال کنم

در پنل کاربری خود به بخش دانلود ها بروید سپس گزینه درخواست تغییر دامنه را انتخاب کنید و دامنه جدید و توضیحات خود را برای کارشناسان ما ارسال بفرمایید.

با تغییر دامنه پشتیبانی، دامنه لایسنس شما نیز تغییر خواهد کرد و می‌توانید محصول را بر روی دامنه جدید خود فعال نمایید.

توجه داشته باشید در صورتی که پشتیبانی فعالی دارید، تنها سه بار می‌توانید در دوره پشتیبانی خود دامنه پشتیبانی را تغییر دهید و پس از اتمام پشتیبانی نیز محدودیتی در این تغییر وجود ندارد.

  • می‌خواهم دامنه پشتیبانی محصول خریداری شده را تغییر دهم

در پنل کاربری خود از زبانه مشتری، وارد بخش دانلودها شوید.

در این صفحه لیستی از محصولات خریداری شده به همراه دامنه پشتیبانی خود را مشاهده می‌کنید. به کمک گزینه “تغییر دامنه پشتیبانی” می‌توانید دامنه خود را تغییر دهید.

توجه داشته باشید در صورتی که پشتیبانی فعالی دارید، تنها سه بار می توانید دامنه پشتیبانی خود را تغییر دهید.

  • هنگام نصب افزونه خطای افزونه ای یافت نشد مشاهده می شود

شایان به ذکر است که فایل دانلودی از پلاگین را مستقیما در پنل وردپرس آپلود نکنید، ابتدا باید یک مرحله فایل دانلودی را استخراج نمایید (Unzip) سپس با توجه به راهنماهای موجود، فایل افزونه را در بخش آپلود افزونه، به وردپرس اضافه کنید.

  • هنگام نصب پوسته فایل style.css پیدا نمی شود

شایان به ذکر است که فایل دانلودی از پلاگین را مستقیما در پنل وردپرس آپلود نکنید، ابتدا باید یک مرحله فایل دانلودی را استخراج نمایید (Unzip) سپس با توجه به راهنماهای موجود، فایل قالب (پوسته) را در بخش آپلود قالب (پوسته)، به وردپرس اضافه کنید.

  • برای ثبت محصول جدید چه استانداردهایی باید رعایت شود؟

ضمن تشکر از حسن توجه شما برای فروش محصولات خود در پلاگین، به اطلاع می رسانیم محصولات ارسالی می باید مطابق با شرایط و قوانین فروشندگی در پلاگین در سایت ثبت شوند.

نکات مهم:

    • توضیحات متنی محصول را به طور کامل و شفاف درج کنید. علاوه بر توضیحات متنی چند تصویر از محصول را نیز در میان متون ثبت کرده و از درج تصویر بدون توضیحات نیز خودداری کنید.
    • پیش نمایش آنلاین را که در سایت شخصی خود پیاده سازی کرده اید ثبت کنید و از لینک دادن به پیش نمایش سایر سایت ها خودداری کنید. بسته نصبی محصول شما می باید کاملا مطابق با پیش نمایش آنلاین شما پیاده سازی شود.
  • حجم دانلود نمایش داده نمی شود

چنانچه از پخش‌ “دانلودها” در پنل خریداران و یا “خریدهای من” در پنل فروشندگان و از سرور اصلی اقدام به دانلود نمایید، با این مورد مواجه نخواهید شد. مشکل عدم نمایش حجم فایل تنها در سرور جایگزین و به دلیل موارد امنیتی روی فایل های دانلودی لحاظ شده است و به همین خاطر نرم افزار مدیریت دانلود شما حجم یا درصد دانلود را نمایش نمی‌دهد اما فایل به صورت حجم افزایشی دانلود شده و چنانچه صبر کنید بسته به حجم فایل، پس از پایان عملیات دانلود و دریافت کامل فایل، یکباره عملیات دانلود قطع شده و فایل نهایی در اختیار شما قرار می گیرد.